που επέβαλλε στην θέαση των έργων.
Ταυτόχρονα, θέλει να αντιπαρατεθεί και με τα υπόλοιπα εκθέματα, στο βαθμό που αυτά αποτελούν αντικείμενα του βιομηχανικού σχεδιασμού και, ως εκ τούτου, χαίρουν μεγαλύτερης καθαρότητας και σαφήνειας, όσων τουλάχιστον αφορά τη σχέση μορφής και περιεχομένου. Η παραπάνω "σύγκρουση" δεν επιθυμεί να υπονομέψει το σύνολο των υπόλοιπων εκθεμάτων και το σχεδιασμό του χώρου, αλλά να αντιπαραβληθεί με αυτά.
Ταυτόχρονα, θέλει να αντιπαρατεθεί και με τα υπόλοιπα εκθέματα, στο βαθμό που αυτά αποτελούν αντικείμενα του βιομηχανικού σχεδιασμού και, ως εκ τούτου, χαίρουν μεγαλύτερης καθαρότητας και σαφήνειας, όσων τουλάχιστον αφορά τη σχέση μορφής και περιεχομένου. Η παραπάνω "σύγκρουση" δεν επιθυμεί να υπονομέψει το σύνολο των υπόλοιπων εκθεμάτων και το σχεδιασμό του χώρου, αλλά να αντιπαραβληθεί με αυτά.
Τα εγκαίνια της έκθεσης έλαβαν χώρα την Δευτέρα 27 Απριλίου του 2009
Είναι προφανές ότι η επιμελητρια δεν κατάλαβε το έργο .... Πάντως μιας και το θέμα είναι η κατάσταση της τέχνης στην Ελλάδα η αντίδραση αυτή μπορεί να θεωρηθεί ως μέρος του έργου .Ίσως να τα ξαναβάζατε και να βιντεοσκοπήσετε την περφόρμανς της απομάκρυνσής τους κε να προσθέτατε το βίντεο στην έκθεση ..... σίγουρα κάτι μπορείτε να σκεφτείτε...έχει πάντως το ενδιαφέρον του το πράγμα!!!!μην το παίρνετε προσωπικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήη επιμελητρια μαλλον δεν καταλαβε πολλα εργα..
ΑπάντησηΔιαγραφήκαποιοι εχουν μεινει κολλημενοι σε lifestyle και μοντερνιστικες αποψεις ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ- ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ εκθεσεων..και εμεις ως φοιτητες ειχαμε παραπονα, αλλα δεν πειραζει, ειδαμε και κριναμε..
καλα να μαστε!